zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Online reclame moet creatiever worden

10 november 2009 - Consumenten hebben een afnemende tolerantie waar het commerciële informatie betreft en dus moeten adverteerders harder werken aan relevantie en creativiteit. Aan het woord is Steve Ballmer, ceo van softwaregigant Microsoft. Volgens Ballmer betekent dat concreet dat adverteerders allereerst consumenten niet meer moeten chanteren met reclameblokken, banners en pop ups.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Ruud B.  |   | 
20-10-2014
 | 
14:01 uur
Dit is de afgelopen jaren, zeker gezien het adoptiepercentage van het internet binnen Nederland, een groter knelpunt geworden. Wat ik zelf merk is dat bedrijven meer investeren in traditionele vormen van marketing, omdat ook zij het probleem erkennen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10