zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Effectieve middenmanager weet goed te communiceren

8 juni 2010 - Een goede communicatie is belangrijk voor middenmanagers. Middenmanagers bevinden zich van oudsher in een spagaat: tussen het beleidsbepalende niveau en de werkvloer. Een positie waar het gevaar bestaat heen en weer geslingerd te worden tussen belangen en waar legio dilemma`s op de loer liggen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Effectief Communiceren  |   | 
27-08-2015
 | 
10:53 uur
Wanneer jouw communicatie niet het gewenste effect oplevert is een training effectief communiceren een waardevolle investering voor jezelf. Zeker in het bedrijfsleven komt dit goed van pas.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10