zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Grafische bedrijven moeten anders leren werken

3 juni 2010 - Volgens sommige analisten heeft de crisis in de grafische branche de bodem onderhand wel bereikt. Laat onverlet dat grafische bedrijven op andere manieren zullen moeten werken. Immers, de markt is zo transparant geworden, dat het niet meer te doen is om op prijs te concurreren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
David M.  |   | 
19-02-2015
 | 
12:13 uur
''Immers, de markt is zo transparant geworden, dat het niet meer te doen is om op prijs te concurreren. ''

Toch ben ik van mening dat veel bedrijven er alles aan doen om hun werkzaamheden zo ondoorzichtig mogelijk te houden voor de klant

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10