zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Betaald voetbal heeft marktwerking nodig

23 april 2010 - Er moet meer marktwerking in de sector betaald voetbal komen. Dit stellen onderzoekers aan de Universiteit Leiden. Volgens de onderzoekers kan de sector successen najagen op kosten van de gemeenschap omdat niemand de verantwoording draagt voor de financiële tekorten ervan.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Yoeri  |   | 
20-10-2014
 | 
16:23 uur
''Het betaald voetbal verkeert in een financiële crisis en weer wordt een beroep op de overheid gedaan om bij te springen. De reden hiervan is dat betaaldvoetbalorganisaties (bvo`s) primair gericht zijn op sportieve successen en niet op waardecreatie''

In mijn optiek is dat altijd al zo geweest.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10