zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Consument geeft online nog niet veel uit aan kleding

25 maart 2010 - De consument geeft online nog niet veel geld uit aan kleding. Dat blijkt uit een onderzoek van GfK Panel Services Benelux. In opdracht van Textilia ondervroeg GfK in het najaar van 2009 2.000 consumenten over hun online aankopen op modegebied in de laatste 12 maanden. 42% kon hier bevestigend op antwoorden.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
JoJo Jeans  |   | 
18-06-2014
 | 
11:09 uur
Ik ben benieuwd hoe deze cijfers er nu uitzien in 2014. Ik denk dat de populariteit van online winkelen de laatste jaren enorm toegenomen is.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10