zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument geeft online nog niet veel uit aan kleding



Van de mensen die online bovenkleding kochten gaf 39% aan maximaal voor 25 euro online te hebben gekocht. Een derde gaf tussen de 25 en 50 euro uit en 20% ging voor een bedrag tussen de 50 en 100 euro. Slechts 10% gaf meer dan 100 euro uit. Vooral vrouwen kopen online. 48% van de vrouwen zegt online te kopen, tegenover 36% van de mannen. Qua leeftijd kopen vooral twintigers en dertigers online: meer dan de helft van beide groepen geeft dit aan.

Van de artikelen die online gekocht wordt gaat het in 29% van de gevallen om bovenkleding, gevolgd door spijkerbroeken (12%), ondermode (12%) en schoenen (11%). 58% van de mensen koopt nog geen kleding online. 44% van de mensen zegt dat dit komt doordat ze online de kleding niet goed kunnen bekijken. 38% vindt het ook omslachtig om kleding te retourneren. 18% koopt niet online om de bezorgkosten.

Bron(nen):
Textilia (19-3-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10