zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Ceo Unilever Paul Polman zorgt voor nieuwe marktstrategie

5 maart 2010 - Sinds een jaar staat Paul Polman aan het roer bij Unilever. Dat is duidelijk te zien in de nieuwe marktstrategie. Er hebben enkele ingrijpende veranderingen plaatsgevonden, van het vertrek van Simon Clift als chief marketing officer tot reviews van de reclamebureaus. Polman, voormalig executive bij Procter & Gamble, maakt geen geheim van zijn ambitie: de logge gigant meer concurrerend en gestroomlijnd te maken. Polman stelde de eerste chief procurement officer ooit aan bij Unilever, Marc Engel, hij ontsloeg 1.000 managers bij de hoofdvestiging in Londen en sneed flink in overheadkosten als zakenreizen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10