zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Ceo Unilever Paul Polman zorgt voor nieuwe marktstrategie



Polman werkt echter niet alleen aan kostenbesparingen, hij wil ook de mentaliteit binnen Unilever omvormen. Unilever was historisch gezien altijd minder kostenbewust en gestroomlijnd dan P&G en minder gefocust op technologie. Waar Unilever wel in uitblonk de laatste jaren, is creatieve reclame waarmee diverse prijzen werden gewonnen.

Marktanalisten en reclamebureaus suggereren dat Polman, een resultaatgerichte leider, zich bij het besteden van de 5,7 miljard dollar die jaarlijks beschikbaar is voor wereldwijde marketingactiviteiten, weinig aan creativiteit gelegen zal laten liggen. Anderen menen dat Unilever, dat onlangs een daling van 27% in de netto-inkomsten meldde, hoognodig een andere koers moet varen.


Bron(nen):
Advertising Age (15-2-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10