zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Twitter is krachtig maar risicovol communicatiemedium

8 februari 2010 - Het succes van twitteren met consumenten hangt af van het doel dat een bedrijf zich met deze informele communicatievorm stelt. Forrester Research onderzocht wat voor soort mensen twitteren en wat de impact van tweets op de communicatie met klanten is.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Jan Ceulemans  |   | 
10-02-2010
 | 
07:54 uur
Ik ben twitter inderdaad gaan gebruiken op aanraden van een internet marketeer die aangaf dat social media in 2010 de belangrijkste vorm gaan worden van (internet) marketing. Inderdaad, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat twitteren mij al veel meer heeft opgeleverd dan welke ckampagne dan ook. Ik denk wel dat er snel een verzadiging zal komen als iedereen de trend gaat volgen en dat social media ook hun maatregelen tegen overmatige commercie zal nemen aangezien dat toch niet het uitgangspunt is van hun bestaan.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10