zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Twitter heeft waarde als marketingtool

16 oktober 2009 - De sociale website Twitter.com heeft waarde als marketingtool en als communicatiekanaal met consumenten. Uit onderzoek van Burson-Marsteller en Proof Digital Media blijkt dat Twitter de populairste sociale website is onder bedrijven in de Fortune 100. Via Twitter kunnen gebruikers berichten plaatsen met een maximum van 140 tekens.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
Danny Verhoeven  |   | 
17-10-2009
 | 
16:33 uur
Twitter is vooral zo populair omdat het een snel medium is.

Mensen op internet hebben meestal haast en willen toch zoveel mogelijk goede informatie opvangen.

Interactie is ook erg simpel aan te gaan en dat is de grote kracht achter het snelle medium Twitter.
victor neyndorff  |   | 
18-10-2009
 | 
22:15 uur
Twitter biedt mij de mogelijkheid om snel de meningen en bronnen te raadplegen van de opinionleaders.
Maar belangrijker nog Twiter biedt state-of-the-art kennis tov van Google.
Twitter is ook op nieuwsvergaringsgebied erg snel en onderscheidend.
Ook op salespromotie gebied zijn er ook nu al mogelijkheden, neem bijvoorbeeld elke dag de lunchaanbieding van Wehkamp. Of als bakker melden dat de broodjes klaar zijn voor je vaste klanten of als restaurant dat er iets speciaals op het menu staat.
Hoe hard het met Twitter in Nld gaat lopen weet niemand. Maar met wat inlevelingsvermogen in je ( homogene) doelgroep, kun je als marketeer al flink aan de slag.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10