zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Fabrikanten raamdecoratie kiezen voor verleiding

28 december 2009 - De fabrikanten van raamdecoratieartikelen kiezen voor het verleiden van klanten en detaillisten. Door toegevoegde waarde te bieden kunnen zij zich onderscheiden. Fabrikanten als Holland Haag en Luxaflex kiezen daarbij voor een nieuwe vorm van presenteren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
Sjors  |   | 
1-04-2020
 | 
13:51 uur
Interessant! Ik vind zelf dat de website en showroom van Doe Het Budget raamdecoratie ook op een goede manier presenteert!
Pieter  |   | 
3-06-2021
 | 
15:40 uur
Toevallig net nieuwe houten jaloezieën gekocht, erg tevreden over de presentatie in de webshop waar ik ze gekocht heb.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10