zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Fabrikanten raamdecoratie kiezen voor verleiding



Volgens Agaath den Heijer, adjunct-directeur van Holland Haag, gebruikt het bedrijf in de presentatie beelden die direct aanspreken. Het zijn foto`s van lachende mensen die de consument direct aankijken. Volgens Den Heijer past deze presentatievorm bij de pijler `sympathie` van Holland Haag. Die sympathie komt ook tot uiting in de omgang met detaillist en klant. Vertegenwoordigers van Holland Haag vertellen het verhaal achter de stalen en bieden consumenten de mogelijkheid de stalen ook aan te raken en te voelen.

De Belgische raamdecoratiefabrikant Diaz kiest voor het merk Dizz Design ook voor een fotografische presentatie. Hierbij draagt een pop echter de `stoffen` van de raamdecoratie. In de winkel zijn er mood-kaarten en filmbeelden. Luxaflex heeft de Luxaflex toolbox, een soort gereedschapskist voor de projectontwikkelaar om de juiste keuze uit materialen te maken. Gordijnateliers kiezen ook voor presentatie, zoals een confectieboek van Woko Gordijnatelier met allerlei mogelijkheden.

Bron(nen):
Ons Huis (december 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10