zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Bedrijf werkt via webcare aan online reputatie

14 december 2009 - Met webcare kunnen bedrijven in contact treden met de klant en ervoor zorgen dat de online reputatie onder controle blijft. Een bedrijf kan op diverse sociale websites, diensten en fora actief zijn, zoals Facebook, Twitter, Hyves of Fok!. Een boodschap op een blog of social netwerk gaat in no time de hele wereld over. Via webcare gaat een bedrijf open en informeel de dialoog aan met de internetter. Een organisatie wacht niet meer af tot de klant contact opneemt, maar is zelf actief.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Eigen bedrijf  |   | 
17-12-2009
 | 
12:23 uur
Maar iedereen die een klacht heeft over een bepaald bedrijf hoeft deze toch nog niet te volgen op Twitter?

Zij zien deze excuses dan helemaal niet!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10