zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Innovatieve promotionele acties kunnen recessietrend keren

19 augustus 2009 - Sommige bedrijven zien kans met innovatieve promotionele acties zo de aandacht op zich te vestigen dat zij ondanks de recessie goede resultaten boeken. Het gaat veelal om acties die goodwill creëren bij de consument. Door zich op te stellen als behulpzame partner in moeilijke tijden worden de korte termijn-verkopen en de langere termijn-merkassociaties verbeterd.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
RV  |   | 
20-08-2009
 | 
20:34 uur
Leuke actie, maar als je als consument geen geld (over) hebt of geen geld uit WILT geven, dan kun je reclame maken wat je wil :-)

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10