zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Focus reclame verschuift meer en meer naar internet

3 juli 2009 - Bedrijven proberen al jaren hun focus op het gebied van reclame naar internet te verschuiven. Daarbij bieden sociale netwerken en andere vormen van web 2.0 de mogelijkheid om de advertentiebudgetten terug te dringen, doordat consumenten de reclameboodschappen gratis aan elkaar doorgeven.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Freesletters  |   | 
29-04-2014
 | 
10:14 uur
Wij zijn een bedrijf dat een zeer uiteenlopend aanbod aanbied van visuele communicatie, in ''het echte'' leven. Voor bedrijven binnen onze branche zijn het de afgelopen jaren zeker zware tijden geweest, de vraag is hoe dit zich in de toekomst verder zal ontwikkelen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10