zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Focus reclame verschuift meer en meer naar internet



Een opmerkelijk voorbeeld was in januari een schijnbaar spontane dansact van een paar honderd `passagiers`op het Londense Liverpool Street Station. Deze door Saatchi & Saatchi geproduceerde T-Mobile-spot is slechts één keer op televisie uitgezonden, maar werd liefst 15 miljoen keer op YouTube bekeken. Adverteerders bewegen zich dan ook in de tegengestelde richting van muziekindustrie, filmstudio`s en andere uitgevers die proberen consumenten te laten betalen voor webcontent.

Marcel Fenez, directeur van de media-afdeling van PriceWaterhouseCoopers verwacht dat de huidige krimp van de betaalde advertentiemarkt, die deels het gevolg is van de economische recessie, permanent zal zijn. `De tijden zijn veranderd. Er zit zeker een cyclisch element in, maar wij denken dat de teruggang grotendeels structureel is.`

Bron(nen):
de Volkskrant (2-7-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10