zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

CRM-hype is voorbij

27 augustus 2001 - Met het volwassen worden van de CRM-markt is de hype voorbij. Maar de groei zet gestaag door. Onderzoeksbureau IDC verwacht dat de totale CRM-markt in 2005 een waarde zal hebben van 5,3 miljard gulden.

CRM staat nog steeds volop in de belangstelling, maar de eindgebruikers staan weer met beide benen op de grond.



Naast de mogelijkheden die CRM-oplossingen bieden, wordt inmiddels ook ruime aandacht besteed aan eventuele knelpunten bij implementaties, aldus onderzoeksbureau IDC in zijn nieuwste rapport over de Nederlandse CRM-markt. Bij de beslissing om een CRM-pakket aan te schaffen, wordt meer dan voorheen kritisch gewikt en gewogen.

CRM bestedingen voor de komende vijf jaar vertonen daarom een wat lagere groei dan aanvankelijk werd verwacht.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10