23 februari 2013 - Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Het boek De Wet van Snuf brengt daar verandering in.
16 juni 2013 - MBA in één dag - het boek is de ultieme survivalgids voor managers, ondernemers en professionals. Covey, Porter, Mintzberg, Drucker, Collins, Kotter... Alle bekende managementdenkers komen aan bod. Hun meest inspirerende ideeën, superscherp samengevat en glashelder geordend. Met tal van voorbeelden, checklijsten en praktische tips.
18 november 2012 - Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun \'pijn\' wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in Gek op gaten de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten.
28 oktober 2012 - Elke dag biedt nieuwe kansen om de mensen om u heen een compliment te geven. Uw partner, een vriend of een collega: iedereen vindt het prettig als u hem of haar waardeert. Laat u inspireren door de creatieve ideeën en originele inzichten in deze kalender.
23 september 2012 - Het is heerlijk als iemand u laat weten dat u er goed uitziet, dat u een bijzondere prestatie hebt geleverd of dat u veel voor hem of haar betekent. Complimenten zijn altijd welkom, maar waarom zijn we er dan zo zuinig mee? Ontdek hoe u thuis en op het werk mensen kunt waarderen met originele, oprechte complimenten.
1 april 2012 - Wilt u ook risico\'s nemen, knopen doorhakken en moeiteloos collega\'s en vrienden overtuigen? Kies dan voor de strategieën en tactieken van de generaal, toonbeeld van daadkracht en heldere communicatie.
8 januari 2012 - Vanaf 2020 is Generatie Z aan zet. Bent u er klaar voor? Of staat u straks schaakmat? Motiveren kunnen we Generatie Z niet, maar inspireren des te meer.
20 november 2011 - Om het gedrag van uw medewerkers te kunnen beïnvloeden, is het noodzakelijk dat u goed inzicht heeft in hun psychologie. Deze uitgave is echter geen psychologisch modellenboek: het behandelt verschillende gedragsstijlen, leert u uw eigen gedragsstijl te analyseren, en geeft aan hoe u kunt variëren in eigen stijl aansluitend op die van individuele medewerkers.
30 oktober 2011 - De biografie, die gebaseerd is op meer dan veertig gesprekken die in de loop van twee jaar met Jobs zijn gevoerd, en op interviews met meer dan honderd familieleden, vrienden, vijanden, concurrenten en collega\'s, bevat een weergave van het leven en de intense persoonlijkheid van een creatieve ondernemer, wiens passie voor perfectie en tomeloze energie zes industrieën compleet op hun kop hebben gezet: pc\'s, films, muziek, telefoons, tablet-pc\'s en de uitgeefwereld.
2 oktober 2011 - Heeft u ook niet altijd zin of tijd om van die dikke boeken te lezen, maar wilt u wel aan coachen, veranderingsmanagement en persoonlijke ontwikkeling doen? Soms heeft u aan een aantal serieuze of relativerende reminders genoeg om in beweging te komen. Daarvoor is er de Coachingskalender 2012!
7 augustus 2011 - Met behulp van dit drieluik brengt u gegarandeerd uw online marketingactiviteiten, conversie en return on investment naar een hoger plan! Voor slechts 59,95 heeft u alles in huis om uw online marketingstrategie aan te scherpen en uw website te optimaliseren om zodoende maximaal resultaat te behalen uit de bezoekers van uw website.
24 juli 2011 - In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat.
3 juli 2011 - Ontdek de werkelijke behoeften van uw klanten en biedt passende oplossingen aan. Schiet niet met hagel, maar schiet met scherp door het toepassen van de beproefde verkoopmethode van topverkoper Erwin Wiggers.