zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Het groot complimentenboek

 

23 september 2012 - Het is heerlijk als iemand u laat weten dat u er goed uitziet, dat u een bijzondere prestatie hebt geleverd of dat u veel voor hem of haar betekent. Complimenten zijn altijd welkom, maar waarom zijn we er dan zo zuinig mee? Ontdek hoe u thuis en op het werk mensen kunt waarderen met originele, oprechte complimenten.

Hoe geeft u een goed compliment? Welke valkuilen moet u vermijden bij het geven van complimenten? Hoe neemt u complimenten in ontvangst? Geen vraag blijft onbeantwoord in het veelzijdige Groot Complimentenboek. Ontdek de kracht van waardering en maak van complimenteren uw tweede natuur. 

Uniek boek
De bekende lichaamstaaldeskundige Frank van Marwijk (auteur van de bestseller Manipuleren kun je leren) en waarderingsexpert Hans Poortvliet hebben samen een uniek en prachtig vormgegeven boek geschreven over een van de meest onderschatte aspecten van de menselijke psychologie.

Bestellen
'Het groot complimentenboek' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik
hier om het boek te bestellen.

Meer managementboeken


Klik
hier voor de managementboeken in uw vakgebied. De collectie wordt dagelijks aangevuld met de nieuwste titels.

 
 Doorsturen

 

Gerelateerde artikelen

  Manipuleren op je werk
  Manipuleren kun je leren
  Het groene boekje om je zin te krijgen
  De zeven ondeugden van vrouwelijke managers
 
 
advertorial
Waar sta jij voor als leider?
Wat heb je als leider van vandaag en morgen nodig om jouw doelen te behalen? Het antwoord op deze en andere vragen, vind je in het boek ‘Leiderschap in Beeld’ door hoogleraar Jan de Vuijst. TIAS deelt de eerste 4 hoofdstukken in een gratis e-book.
Lees verder
Houd als manager grip op de cijfers bij de groei van je organisatie
reacties
Een nieuwe taal leren, maar dan anders (1) 
Wat is er nodig voor échte duurzame en sociale impact? (1) 
De Metaverse: wat kan je er eigenlijk mee? (2) 
Helft Nederlandse werknemers last van mentale problemen, verergerd door kosten levensonderhoud (1) 
Data-savvy organisaties zijn winstgevender, veerkrachtiger en innovatiever (1) 
Hoe laat ik anderen zelf nadenken? (1) 
Zeven tips voor het omgaan met klagende medewerkers (4) 
top10
Een op de drie Nederlanders met hoog inkomen kan door geldgebrek rekening niet betalen
Kwart Nederlanders wil liever ander werk
Organisaties willen SD-WAN, maar laten kansen liggen
HR-professionals staan niet achter huidige wet- en regelgeving
Bedrijven moeten medewerkers meer vrijheid geven om hun eigen productieve werkomgeving te creëren
Acht stappen om een toxische werkomgeving te voorkomen
Mimecast waarschuwt voor phishing uit naam van Twitter
Geld besparen op dataprotectie kan zorgen voor vervelende verrassingen
Hoe smishing misbruik maakt van populaire mobiele providers
Top-drie leiderschapstips voor het winnen van het WK voetbal
meer top 10