zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Bezoekers Paaspop worden rocksterren met Heineken en Guitar Hero

11 mei 2009 - Door een samenwerking tussen Heineken en computergame Guitar Hero, konden bezoekers van popfestival Paaspop zich heuse rocksterren wanen. Voor zijn promotie werkt Heineken samen met Guitar Hero, een franchise van Activision. Bezoekers van het popfestival konden het spel uitproberen op een podium in de Guitar Hero-tent.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Archtop Gitaar  |   | 
20-07-2023
 | 
10:06 uur
Ik kwam dit oude bericht tegen. Het geeft een grappig tijdsbeeld weer waarin merken zoals Heineken destijds samenwerkten met een franchise als Guitar Hero. Dit is nu natuurlijk lang vergane glorie.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10