zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Consument geeft liever uit aan huis en tuin dan aan vakanties en luxe

14 april 2009 - Consumenten geven liever uit aan gezelligheid in en om het huis dan aan kleding, luxe apparaten, vakanties en uit eten gaan. Dit blijkt uit een onderzoek dat GfK Benelux in opdracht van Tuinbranche Nederland gehouden heeft onder 14.885 representatieve Nederlanders. In het onderzoek werd aan deelnemers van een vast GfK-panel via internet gevraagd naar hun bestedingen: `Gaat u meer of minder uitgeven in 2009? En waar gaat u meer aan uitgeven dan wel op bezuinigen?`.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   3 reacties
 

 
reacties
 
Vego Tuinmaterialen  |   | 
2-07-2013
 | 
11:22 uur
Spullen en materialen voor in de tuin blijken de laatste jaren erg in trek te zijn. Het lijkt inderdaad wel, zoals het artikel al aangeeft, dat de tuin als maar belangrijker voor mensen wordt.
Van Herwijnen Hoveniers  |   | 
12-11-2013
 | 
13:31 uur
Ondanks dat dit een ouder artikel is wil ik graag even reageren. In onze optiek blijkt deze trend zich (vooralsnog) voort te zetten en mijn verwachting is dat ook het jaar 2014 hier niet onder voor zal doen!
Gerard de Keijzer  |   | 
16-09-2014
 | 
16:50 uur
Als met ''28% heeft meer geld over voor gezelligheid rondom het huis.'', tuinaankopen doet, dat kunnen wij en vele van onze concullega's dat beamen. Er lijkt hier een sterk stijgende lijn in te zitten, zeker gezien het feit dat in 2009 de economische crisis op een gevaarlijk niveau lag en het ondertussen een stuk beter gaat.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10