zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Stunten met kortingen heeft alleen op korte termijn effect

19 maart 2009 - Stunten met prijzen, kortingen en leuke extraatjes heeft slechts op korte termijn effect, zo meent Ed Peelen, hoogleraar direct marketing/CRM op Nyenrode. Volgens hem zijn dit soort acties eigenlijk alleen een optie voor een bedrijf wanneer de voorraad snel weg moet omdat er liquiditeitsproblemen zijn. Kortingsacties zijn verder een manier om snel traffic naar een zaak te genereren, maar dan moet een bedrijf zich daarbij wel richten op kopers die ook interesse hebben in producten zonder korting.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Fred Akkerma  |   | 
21-03-2009
 | 
22:46 uur
test

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10