zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Financieel verkooppraatje kent negen generieke valkuilen

14 oktober 2011 - Consumenten die financiële producten aanschaffen zijn niet alleen kritiekloos en nemen snel genoegen met onvolledige informatie, ze trappen ook nog eens in generieke valkuilen tijdens het verkooppraatje van de adviseur. Dat kan achteraf leiden tot hogere lasten en langere looptijden.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Toine van de Wiel  |   | 
21-10-2011
 | 
11:19 uur
De frustratie van de journalist druipt ervan af.
Was de rol van de journalist voorheen om nieuws te zoeken en te verzamelen, is deze inmiddels ingehaald door de nieuwe media, gaat het nu alleen maar om lees/verkoop-cijfers en kijkcijfers.
Terug naar de inhoud ben ik met de vorige spreker eens. Jammer ook dat er niet meer diepgang is.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10