zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Belg heeft eigen ideeën over tuin

17 augustus 2011 - De Belgische consument heeft zo zijn eigen ideeën over de tuin en de inrichting hiervan. Dat blijkt uit het eerste grote nationale tuinonderzoek in België van Comeos, de federatie voor de Belgische handel en diensten.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   3 reacties
 

 
reacties
 
Van Herwijnen Hoveniers  |   | 
12-11-2013
 | 
13:28 uur
Interessant deze verdeling. Voor zover ik weet bestaat een dergelijke splitsing in Nederland niet
Vego Tuinmaterialen  |   | 
30-12-2013
 | 
14:46 uur
Dat de tuin een bron van ontspanning is, is natuurlijk een feit. Echter merken wij een stijging van het aantal mensen dat tracht te pronken en uit te blinken met hun tuin.
Ria W.  |   | 
23-01-2015
 | 
15:15 uur
''Het onderzoek toont onder meer aan dat in het zuiden van België ecologie en moestuinen als belangrijk worden gezien, terwijl de Vlaming waarde hecht aan het tuinhuisje en de vijver''

Over de Belgische markt kan ik geen oordeel geven maar wat betreft de Nederlandse markt gaat dit in mijn beleving niet op. Ervaring leert dat Nederlanders landelijk gezien vrijwel een gelijkmatige smaak hebben, het grootste verschil zit hem tussen steden en dorpen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10