zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Succesfactoren van een webwinkel

16 december 2010 - Waarom is de ene webwinkel succesvol en de andere niet? Dat is een vraag waarop veel webwinkeliers heel graag een antwoord willen. Helaas bestaat hier geen algemene verklaring voor, concrete richtlijnen kunnen we wel geven.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
magento webwinkel  |   | 
9-09-2011
 | 
01:17 uur
Er zijn inderdaad veel mogelijkheden om een webwinkel aanzienlijk te verbeteren waardoor de conversie bijvoorbeeld aanzienlijk kan worden verhoogd. Maar goed....de man of vrouw achter een magento webwinkel blijft uiteindelijk '' The key to success''
Niels  |   | 
14-04-2020
 | 
15:04 uur
Het succes van de webwinkel bestaat erin de kennis van verschillende experts te bundelen. De kennis van de inkoper, de kennis van de logistieke expert, de kennis van de webwinkelbouwer, enzovoorts. Te vaak geeft een bedrijf alleen opdracht aan een webwinkelbouwer, ipv samen tot een concreet, logisch en realistisch plan te komen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10