zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Relatie tussen klant en bank dooft

18 november 2010 - Anno 2010 zijn klanten van banken kritischer, sceptisch, zoekende en minder loyaal, zo blijkt uit een studie van Boer & Croon. Blijkens de studie is de relatie tussen bank en klant te vergelijken met een huwelijk waaruit alle fut is verdwenen en waarbij de partners nog samen zijn bij gebrek aan alternatieven.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Premiumgids Relatiegeschenken  |   | 
5-05-2014
 | 
10:14 uur
Opmerkelijk dat bijna 50% aangeeft geen relatie met de bank te hoeven hebben. Het is toch de organisatie waar je geld staat. De uitkomst van dit onderzoek lijkt mij voor de banken een eye-opener. Ik denk dat ook dat ze dit wel op gaan pakken en gaan kijken hoe hier het beste mee omgegaan kan worden. In ieder geval is er nog de andere 50% die hier kenbaar wel behoefte aan heeft.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10