zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Ook in de supermarkt is voetbal oorlog

21 mei 2010 - De concurrentie tussen de verschillende supermarktformules concentreert zich de komende weken vooral rond de WK-gadgets. Dit stelt onderzoeksbureau GfK. ,,Maar liefst veertien supermarktformules strijden om de eer en de euro om de opvolger te worden van de Albert Heijn Welpies'', aldus GfK.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Van den Berg  |   | 
26-01-2015
 | 
15:22 uur
Jammer dat er zo'n gigantische nadruk ligt op commercialisatie, het lijkt elk EK en WK erger te worden.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10