zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Moderne moeder wil verwennerij en luxe als cadeau

14 april 2010 - De moderne moeder wil als cadeau geen rolbevestigende producten zoals strijkijzers, maar vooral luxe producten en verwennerij. Hoewel dergelijke producten rond Moederdag nog altijd goed verkopen, vindt de moderne moeder tijd en rust voor zichzelf toch wel een van de ultieme cadeaus. Bonnen en cadeaus die hierop aansluiten vallen dan ook zeer in de smaak bij moeders.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Premiumgids  |   | 
10-10-2014
 | 
14:13 uur
Deze trend speelt al jaren, en dat is maar goed ook! Persoonlijke cadeau's zijn de leukste cadeau's.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10