zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Eigen website is belangrijkste informatiebron over bedrijf

13 april 2010 - De eigen website van een organisatie wordt gezien als de belangrijkste en meest betrouwbare informatiebron over een bedrijf. Op de vraag waar de beroepsbevolking informatie zoekt, na het vinden van een vacature, noemt 85% van de ruim 500 respondenten de website van het bedrijf zelf. Dit blijkt uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO) van Intelligence Group. De eigen website van het bedrijf wordt 50% als meest betrouwbare bron gezien. Google wordt door 74% van de werkzoekenden genoemd, maar wordt slechts door 22% als meest betrouwbare informatiebron beschouwd.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
De Werkende Website  |   | 
18-11-2013
 | 
13:02 uur
Het belang van een mooie en goed werkende website is tegenwoordig echt niet meer weg te denken. Het is een doorslaggevende beslissing voor de consument.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10