zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Colportage blijft bron van ergernis

30 maart 2010 - Colportage blijft een bron van ergernis en juridische conflicten. In oktober 2009 werd het bel-me-nietregister ingevoerd. Inmiddels hebben 4 miljoen Nederlanders aangegeven dat ze niet opgebeld willen worden door telemarketeers. Sindsdien komen er bij de Consumentenbond en de ombudsman meer klachten over colporteurs binnen. De bond vermoedt dat verkopers een blik werpen op het bel-me-nietregister en juist die adressen selecteren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
sjouke  |   | 
31-03-2010
 | 
08:44 uur
Ongelooflijk zeg, klappen geven is natuurlijk nooit goed maar ik kan me de ergernis wel degelijk voorstellen. Wat ik niet begrijp is dat nergens in de media wordt gerept over DE oplossing: stickers tegen colportage! Wij hebben met de buren al een jaar zo'n sticker bij de deurbel hangen:

(Klik hier)

Belt geen colporteur meer aan! Zelfde principe als de brievenbus sticker, wat is hier nou lastig aan heel dit gebeuren vraag ik me af. Gewoon een sticker plakken, niet zo moeilijk hoor!

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10