zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Bedrijven bezuinigen op inkoop premiums en relatiegeschenken

4 januari 2010 - Het bedrijfsleven bezuinigt in 2009 op de inkoop van premiums, relatiegeschenken en kerstpakketten, zo blijkt uit het jaarlijkse PromZ-Opdrachtgeversonderzoek. Volgens de studie is er gemiddeld 10% minder budget besteed aan promotionele producten, maar hebben de grote(re) bedrijven flink in het budget gesnoeid.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Gullegever.nl  |   | 
6-04-2011
 | 
16:32 uur
Quote: Opmerkelijk is dat meer respondenten dan vorig jaar aangeven nooit promotionele producten via internet te bestellen.

Je kunt merken dat men al weer wat verder is anno 2011. De klant bestelt steeds vaker via internet, maar een groot deel waardeert een offerte traject via een vertegenwoordiger ook nog steeds.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10