zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Industriële bedrijven besteden te weinig aandacht aan sales en marketing

30 september 2009 - Als industrieel-technologische bedrijven meer aandacht besteden aan sales en marketing, kunnen zij hun resultaten aanzienlijk opschroeven. Dat blijkt uit onderzoek van René Jongen van organisatieadviesbureau Boer & Croon en Ed Peelen van de Universiteit Nyenrode. Zij deelden het werkveld van sales en marketing in 13 elementen in en deden een literatuurstudie naar best practices, waarna 1.200 bedrijven werd gevraagd naar hun werkwijze. 15 deelnemende bedrijven rapporteerden vervolgens over hun specifieke ervaringen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10