zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Japanse bedrijven willen niet snijden in eigen vlees

30 september 2009 - Hoewel de crisis in Japan noodlijdende bedrijven eindelijk aanzet tot fusies, is van echte kostenreductie nog steeds geen sprake. Waar het Japanse bedrijfsleven eerder geraakt werd door de teruglopende exporten, daar komt nu een tweede tegenslag bij: de Japanse consument houdt de hand op de knip en laat zich vaker leiden door de prijs dan door gewoonte of status.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10