zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Relatiegeschenken moeten bekend recept, maar met innovatieve draai zijn

20 augustus 2009 - Fabrikanten van relatiegeschenken en andere promotionele cadeautjes kunnen zich alleen staande houden in de recessie door een combinatie van vertrouwde en vernieuwende producten aan te bieden. Zo bedacht het Britse Brand Addition voor klanten als IBM en Intel een beproefd recept voor beurzen met een nieuwe draai: branded water voor gebruik rond stands dat niet het logo van het eigen bedrijf voert, maar dat van belangrijke klanten.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
N. Scholten  |   | 
7-09-2009
 | 
15:07 uur
Op het gebied van Relatiegeschenken zijn er vele mogelijkheden weet ik uit ervaring. Meestal meer dan de mensen weten. De bottleneck ligt meestal bij de kosten die erbij komen kijken. En dit is nu net het probleem in deze tijd. Het is daarom zeker van belang om creatief te zijn. Het is als leverancier van Relatiegeschenken ook van belang dat je in dit creative proces meedenkt met de klant. Dit is iets waar wij als bedrijf achter staan en proberen daarin zo veel mogelijk te helpen.
Premiumgids Relatiegeschenken  |   | 
23-12-2013
 | 
10:04 uur
Het tijdperk van simpele, goedkope relatiegeschenken ligt inderdaad achter ons...

Onze verwachting is dat deze trend zich de komende jaren alleen maar meer zal voortzetten.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10