zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Liever 'one night stand' dan langdurige klantrelatie

Veertig procent van de Europese bedrijven hecht meer waarde aan het binnenhalen van nieuwe klanten dan activiteiten die op de langere termijn gericht zijn, zoals klantbehoud en klantenservice. Dit blijkt uit onderzoek van SPSS dat is uitgevoerd onder ruim 100 Europese professionals uit diverse bedrijfstakken, waaronder financiële dienstverlening, telecom en lokale overheden.

Tweederde van de respondenten verwacht dat feedback van klanten de komende twee jaar belangrijker wordt. Toch geeft meer dan de helft van de professionals aan dat zij niet van plan zijn te investeren in het beheer en de controle van deze feedback.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10