zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Medewerkers moeten weer familiegevoel krijgen

Het Nederlandse bedrijfsleven werkt hard om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten en zo het familiegevoel weer terug te laten keren. Dit is een van de uitkomsten van een door Resources Global Professionals georganiseerde rondetafel discussie onder HR-professionals van onder meer Bavaria, Philips, Stork, Ernst & Young, Vodafone en ABN Amro.

Na een aantal jaren van reorganisaties is de betrokkenheid van medewerkers sterk afgenomen. Medewerkersbetrokkenheid blijkt echter een positief effect te hebben op het bedrijfsresultaat.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10