zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketeers luisteren slecht naar consumenten bij innovatie

Door de hoge mate van concurrentie in de levensmiddelenbranche worden innovatietrajecten steeds korter en wordt de slagingskans van een nieuw product steeds minder ondezocht. In plaats daarvan worden liever succesvolle concepten in een ander jasje gegoten. En áls men al consumentenonderzoek doet, dan vaak te laat, namelijk wanneer er eigenlijk 'geen weg terug' meer is.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10