zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

De Klantenfluisteraars

28 juni 2013 - Klanten... u heeft er een haat-liefde relatie mee. Aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus waardevolste bezit. Maar aan de andere kant... zijn ze onvoorspelbaar, onredelijk en wispelturig stellen ze enorme eisen (die ook nog om de haverklap veranderen)


werken ze u en uw collega's regelmatig op de zenuwen



Hoe werkt het 'klantenbrein'?
Eigenlijk wilt u eens tussen de oren van de klant kijken: hoe denkt hij over u? Over uw concurrenten? En wellicht... over zichzelf? Dat zou toch geweldig zijn!

Samen op één podium: Jos Burgers en Jan van Setten
Daarom brengen we de twee grootste klantexperts van Nederland samen op één podium: Jos Burgers en Jan van Setten. Zij geven u verwarrend eenvoudige antwoorden op uw prangende vragen:
• Hoe beslist een klant echt?
• Waarom komt mijn boodschap (soms) anders over dan ik wil?
• Aan welke knoppen moet ik draaien om een klant voor me te winnen?

Waarschuwing!
Tijdens dit seminar worden de opvattingen die u had over uw klant stevig overhoop gehaald. Jan en Jos gooien heel wat knuppels in het hoenderhok. Daardoor gaat u met een nieuwe, frisse blik naar huis: uw klanten zullen weten dat u op dit seminar bent geweest!  


AANMELDEN

Datum: 4 februari 204
Locatie: Pakhusi de Zwijger, Amsterdam
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: download brochure


Bekijk alvast een video met tip uit het seminar.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
Bedrijven in EMEA missen tools om waarde uit hun data te halen
Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
meer top 10