zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

De psychologie van het overtuigen

17 juli 2014 -



Sommige mensen krijgen alles 'gedaan' bij anderen. Op de één of andere manier raken ze telkens de juiste snaar waardoor ze iedereen voor hun karretje spannen. Hoe doen ze dat toch?  

Het goede nieuws: 'overtuigingskracht' is grotendeels 'techniek'. Het is dus te leren! Experts ontdekken steeds meer mechanismen die leiden tot 'automatische volgzaamheid'. Mensen denken niet meer na, ze geloven u op uw woord. Of op uw blauwe ogen. Hoe dan ook: ze doen wat u wilt. En daar gaat het om.

Alle meester-beïnvloeders samengebracht!
Op 24 september 2014 staan de beste beïnvloedingsexperts van Nederland samen op één podium: Ben Tiggelaar, Jim Stolze, Jos Burgers, Remco Claassen, Remco Claassen, Pacelle van Goethem… en vele anderen.
Met als kers op de taart: dé wereldwijde beïnvloedingsautoriteit: Robert Cialdini (speciaal over uit de VS!). Deze mensen ziet u gegarandeerd niet snel meer op één dag bij elkaar.

Meer dan 1.000 enthousiaste deelnemers
Sinds de eerste editie in 2008 namen al meer dan 1.300 managers deel aan dit seminar. Ze zijn zeer enthousiast over het programma. En ook hoofdspreker Cialdini kijkt elk jaar weer uit naar deze dag.

AANMELDEN

Datum: 24 september 2014
Locatie: Spant Bussum
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: www.denkproducties.nl


Bekijk een video met tip uit het seminar.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 

Gerelateerde seminars

 Verbaal Meesterschap
 Turbomanagement
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
Bedrijven in EMEA missen tools om waarde uit hun data te halen
Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
meer top 10