zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

De kunst van het vragen stellen

18 augustus 2014 -



Vragen stellen: communiceren met het onbewuste
‘Een vraag’ is het krachtigste beïnvloedingswapen dat u tot uw beschikking heeft. Mensen die geraffineerd spelen met vragen, sturen hun gesprekspartners zonder dat deze dat in de gaten hebben. Vragen stellen staat dan gelijk aan communiceren met het onbewuste. De vrager bepaalt de richting, terwijl de antwoorder denkt ‘in control’ te zijn. Wat wilt u nog meer?

De ‘meesters in het vak’ delen hun technieken
In dit seminar brengen we de aller- allerbeste professionals in vragen stellen voor u bij elkaar. U leert in één dag de technieken van:

  • de beste interviewer van Nederland (winnaar van De Luis en de Zilveren Nipkowschijf)
  • de expert op het gebied van leugendetectie en micro-expressie
  • de specialist in ondervragingstechnieken (hij traint politierechercheurs!)
  • de beste presentatietrainer van Nederland

AANMELDEN

Datum: 9 juni 2015
Locatie: Pakhuis de Zwijger
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: download brochure

Bekijk hier alvast een video met een tip uit het seminar.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
Bedrijven in EMEA missen tools om waarde uit hun data te halen
Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
meer top 10