zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Zo krijgt u meer klachten (en geloof mij, die wilt u!)

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Een klacht is een gratis advies ter verbetering van je product. (of dienst, als dat jouw product is)..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar Peter. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10