zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Zo krijgt u meer klachten (en geloof mij, die wilt u!)

Door: Frank van Marwijk
 
Begin deze maand was ik jarig en ter gelegenheid daarvan stelde mijn vrouw voor om ergens te gaan lunchen. We vonden een lunchroom waarvan de kaart werd getypeerd door Thaise, Maleisische en Japanse invloeden. Dit bijzondere karakter sprak ons aan. Het was er druk, maar we konden plaatsnemen aan het enige niet-gereserveerde tafeltje in een hoek van de lunchroom. Na het bestuderen van de kaart besloot ik een oosters broodje tonijnsalade te bestellen. Het was een verrassend gerecht, maar even verrassend genoeg herkende ik er weinig tonijn in. Het broodje was rijk gevuld met groente met daarop een pittige romige saus. Waarschijnlijk zat daar dan de tonijn in.

Niets te klagen!
Ik vertelde tegen mijn vrouw dat het gerecht best wel lekker was, maar dat ik – vanwege mijn andere verwachting (meer tonijn) – toch weinig enthousiast was. Mijn vrouw vroeg me, of ik daar dan wat van zou gaan zeggen. Mijn antwoord was nee. Er gingen allerlei ideeën door mijn hoofd. We waren er voor het eerst en om nu meteen te gaan klagen, vond ik een beetje lullig. Ik wilde bovendien niet aangezien worden voor een zeurpiet en misschien wilde ik vooral aardig gevonden worden door de uiterst vriendelijke bediende. Bovendien dacht ik erover na dat ik blijkbaar niet zo’n verstand had van de oosterse keuken en was bang voor een antwoord in de trant van: ‘dat hoort zo!’. Tenslotte vond ik het broodje best lekker en vond ik wat ik er eventueel op aan te merken had, niet belangrijk genoeg.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
White paper: 24 tips om e-mailadressen te verzamelen
Wat kun je doen om in deze lastige tijd je e-mail database te vergroten? In dit white paper van Spotler lees je 24 concrete tips waar je direct mee aan de slag kunt. Een groter bereik betekent simpelweg ook een grotere kans op succes. Benieuwd naar de tips?
Download het white paper
Lees verder
Fit blijven zorgt voor betere prestaties op de werkvloer
reacties
Corona zorgt voor boost in online verkopen (1) 
Tijdens de vakantie fantaseren over later (1) 
Zonnige tendens woningen met zwembad  (1) 
Anderhalvemeter-klagen: helpt dat?  (1) 
Data-analist, data scientist en big data populairste termen bij zoeken naar IT-vacatures (1) 
Hoe data storytelling leidinggevenden helpt bij efficiënt beheer van LinkedIn-profiel (1) 
Een op de tien heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega (3) 
top10
Mimecast waarschuwt voor tweede golf in coronaphishing
Hoe data storytelling leidinggevenden helpt bij efficiënt beheer van LinkedIn-profiel
Anderhalvemeter-klagen: helpt dat?
Trend zet door: grote concerns die omvallen
Fors meer DDoS aanvallen vanwege COVID-19
Een veilige hybride werkomgeving dankzij mobiele encryptie
Reorganiseren: vier belangrijke aandachtspunten
Aantal verlopen cao’s neemt toe
Millennial vindt dat geluk niet gebonden is aan vinden romantische partner
Gerichte inzet AI nodig om ROI gezond te houden
meer top 10