zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Onvriendelijke receptionist kost klanten

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Wij raden dan ook aan om altijd de persoonlijke klantvriendelijkheidstest te doen en daarop een gedr..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar Thomas de peinder. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Hoe werkt een laadpaal voor elektrische auto’s eigenlijk?
De meest belangrijke bedrijfsverzekeringen op een rijtje
reacties
'Cybersecurity moet een schoolvak worden' (1) 
De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020 (1) 
Meer productiviteit in minder tijd (2) 
Europese markt overspoeld met nepartikelen (2) 
Arbeidsmarkt onverminderd goed (1) 
Angst voor baanverlies leidt tot slapeloze nachten (1) 
Meerderheid werknemers denkt dat technologie hun werkervaring verbetert (1) 
top10
Vier HR-trends voor 2020
Diversiteit in Raad van Commissarissen neemt gestaag toe
Emotionele gezondheid wordt nog te vaak vergeten door werkgevers
Hoe kun je dít nu relativeren?!
Nederlanders in Europese kopgroep digitale vaardigheden
Supply Chain 4. 0: Klantbeleving als doorslaggevende succesfactor
Volop aandacht voor het menselijk kapitaal
Nederland in top tien economisch meest getroffen landen door coronavirus
Bedrijfsleven leunt op achterhaald beleid wanneer het gaat om cyberveiligheid
Toename personeelskosten leidt tot hogere zorgkosten
meer top 10