zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
poll

Jarenlang was focus op kernactiviteiten als strategie de mode. Nu is het weer tijd voor diversificatie. (Artikel)

 
Eens, de focusstrategie heeft zijn langste tijd gehad. De groei moet uit andere producten en markten komen. 41 38.7%  
Oneens, diversificatie leidt tot versnippering en daardoor tot slechtere resultaten. 53 50%  
Anders 12 11.3%  
Totaal: 106 100%  
 
 Doorsturen   Reageer   Nieuwsbrief   Eerdere polls
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

 

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10