zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Het Nederlandse Saleduck verovert de Europese online consumentenmarkt

21 juli 2015 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Saleduck (voorheen Bridge Marketing B.V.) kan met trots melding maken van het feit dat ze een nieuwe corporate branding-strategie heeft bepaald, de corporate website www.saleduck.com heeft gelanceerd en dat ze de afgelopen maand toegetreden is tot de Deense en Finse online consumentenmarkt. Deze week, zal Saleduck ook live gaan in Oostenrijk en Zwitserland (Romandië).


Het succes van Saleduck wordt gekenmerkt door de verdubbeling van het aantal medewerkers in de eerste helft van 2015, resulterende in het verhuizen naar een nieuw kantoor dat drie keer zo groot is dan het huidige kantoor. Saleduck is half juli naar het nieuwe kantoor verhuisd.



"Ons Solden.be concept heeft zich bewezen door zeer succesvol te zijn in België. Grotendeels omdat we de Vlaamse gemeenschap in België hebben geïdentificeerd als onze doelgroep. We zijn daardoor marktleider sinds het begin van 2014. Het is tot dusver een geweldige reis geweest en het voelt alsof dit slechts het begin is nu onze internationale uitbreiding in volle gang is", zegt ondernemer Domingo Karsten.

Thomas Koponen, Saleduck business developer: "Momenteel beleven we erg spannende tijden, zowel als een jong Europees bedrijf als een ontwikkeld merk. Middels onze strategie willen we blijven groeien en ons succes overbrengen naar onderbediende en snel groeiende markten in Europa.

De nieuwe merkstrategie en naam vervangen Bridge Marketing B.V. en ondersteunen Saleduck’s nieuwe ‘One Company’ benadering. De implementatie van deze nieuwe universele visuele identiteit is ook onderweg voor de Soldesduck.be en Solden.be merken. De re-branding is erop gericht om een duidelijke en naadloze merkervaring te creëren voor klanten verspreid over alle markten.

De Saleduck merken delen een gedeeld symbool en een kleurenschema. Saleduck’s visuele merk bestaat uit een eend binnenin een paar van gele en blauwe prijskaartjes. Het kleurenschema is bepaald op een speelvol blauw en een zonnig geel, om zo associaties met vertrouwen (blauw) en koopjes & geluk (geel) verder te ontwikkelen. De Saleduck naam en het logo zullen worden afgebeeld in het overgrote deel van de geadverteerde en gepubliceerde producten.

Saleduck’s visie is om Europese online shoppers blij te maken en zij richt zich erop om deze missie te laten slagen door het klantvriendelijkste bedrijf te worden in de online consumentenmarkt. Om dit te bereiken streeft Saleduck er naar om de meeste kortingen en aanbiedingen te verzamelen op één plaats en Europese consumenten daarmee te dienen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Verleid en behoud talent met een multifunctionele werkomgeving
reacties
Kia Stinger GTS (1) 
Zeven seo factoren die óók in 2019 werken (1) 
Drie handige kantoorapps in 2019 (1) 
Tesla Model 3 met 4% bijtelling (3) 
Wintersporters laks met sneeuwkettingen (1) 
Waarom elk bedrijf straks een chief trust officer heeft (1) 
Niet het systeem, maar de mensen centraal (3) 
top10
Drie handige kantoorapps in 2019
ISDN2 verdwijnt: 50. 000 bedrijven uit de lucht
Helft millennials wil meer flexibiliteit in hun werk
Miljarden in revolverende fondsen, maar verantwoording nog summier
Retailmanagers hebben behoefte aan betere supply chain-visibiliteit
Digital risk protection maakt preventief ingrijpen mogelijk
Meer vrouwen nodig voor de digitale vooruitgang van Nederland
Griepgolf kost dit jaar ‘slechts' 750 miljoen euro
De strijd tegen plastics: hoe beleggers kunnen bijdragen aan veranderingen
Koester hoge verwachtingen, zonder iets te verwachten
meer top 10