zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Online marketingbureau succesvol als Google Partner

26 juni 2015 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Team Nijhuis, bureau voor merkcommunicatie, verschijnt in de promotievideo van Google. Het bureau heeft op succesvolle wijze de transitie weten te maken van een traditioneel bureau naar een volwaardige speler op het gebied van online marketing dankzij de intensieve samenwerking met Google. De samenwerking met Google staat volledig in het teken van Google AdWords. Google AdWords is het advertentieprogramma van Google.

Wereldwijd inspireren


"Google is enthousiast over onze werkwijze. We merken al jaren dat we goed werk leveren, maar het blijft hoe dan ook een eer om in de promotievideo van Google te verschijnen. We hadden nooit verwacht dat het grote Google naar Borne zou komen om ons te interviewen. We zijn er dan ook trots op dat we als Twents bedrijf zo in the picture staan." aldus Luuk Rouwhorst, internetstrateeg bij Team Nijhuis. Het bureau hoopt met de promotievideo andere bureaus wereldwijd te inspireren. 

Twents succes
In de promotievideo wordt de internetstrateeg geïnterviewd over het succes van de Google AdWords campagnes die Team Nijhuis beheert en de samenwerking met Google. Rouwhorst: "Google AdWords succesvol inzetten gaat verder dan alleen achter de knoppen zitten. Het is zaak om de kennis van onze mensen up-to-date te houden. Maar ook om te zorgen dat onze klant weet waar wij mee bezig zijn. Aan persoonlijke aandacht hechten wij veel waarde. We zien het als een partnership. Samen met de klant behalen we succes."

Google partnership
Sinds 2011 is het bureau voor merkcommunicatie een volledig Google gecertificeerd bedrijf en draagt de zogenoemde Google Partner Badge met veel trots. Een partnership heeft veel voordelen: partners werken namelijk rechtstreeks samen met Google. Partners kunnen als eerste de nieuwe Google-tools en -producten leren kennen en gebruiken.

Succesvolle samenwerking met Google
Team Nijhuis onderscheidt zich van anderen met bewezen prestaties. Ze gebruikt praktische tips om online marketingcampagnes te beheren en is er volledig op gericht haar klanten te helpen het maximale uit het marketingbudget te halen.

Over Team Nijhuis
Team Nijhuis is een bureau voor merkcommunicatie met een sterke focus op online marketing. Het bureau heeft ruim 40 jaar ervaring met marketing & communicatie en is opgericht in 1973. Met een team van 35 vakspecialisten werkt het bureau voor 100+ tevreden klanten. Het onderscheidend vermogen van Team Nijhuis is de traditionele achilleshiel van het bureau, gekoppeld aan ruime kennis van strategische online marketing. Daarmee is Team Nijhuis hét bureau voor het digitale tijdperk anno 2015.

Bureau Team Nijhuis in promotievideo van Google

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Structureer je online marketing activiteiten
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Werkstress: voorkomen is beter dan een burn-out!
reacties
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (1) 
Hostingbranche ziet public cloud niet als bedreiging (1) 
Drie manieren om te beleggen voor uw pensioen (1) 
Organisaties wapenen zich steeds beter tegen aanvallen met bots en scrapers  (1) 
Huisdierbezit populair (1) 
Consumenten nog niet overtuigd van de voordelen van Artificial Intelligence  (1) 
Nederlander positief over milieuzones, maar snakt naar duidelijkere regels (1) 
top10
Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel moet zijn
Leiders besteden maar dertien minuten per dag aan persoonlijke ontwikkeling
Zorgmedewerkers hebben weinig vertrouwen in actieplan (Ont)Regel de zorg
Alarmerende schaarste op de IT arbeidsmarkt
Bedrijven betalen loyale IT’er minder dan jobhopper
Ondanks salariskloof vrouwen positiever over arbeidsmarkt
Veelgebruikte systemen voor e-mailbeveiliging niet effectief
Optimisme over werkgelegenheid houdt aan
5G-opname nog sneller dan verwacht
Snelgroeiende fintech sector maakt juristen nog schaarser
meer top 10