zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

ISA Training & Coaching scoort 100% klanttevredenheid

11 december 2011 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Door een score van 100% op klanttevredenheid mag ISA Training & Coaching de komende twee jaar opnieuw het predicaat ‘Cedeo-erkend’ voeren. Dit blijkt uit klanttevredenheidsonderzoek door Cedeo, dat erkenningen verleent voor maatwerk bedrijfsopleidingen, open bedrijfsopleidingen, coaching en voor bedrijfsadvies. ISA Training & Coaching is gespecialiseerd in maatwerktrainingen op het gebied van sales, management, communicatie en klantgerichtheid. De Leusdense onderneming is er trots op, dat zij haar klanttevredenheidsscore van 97% (2009) tot 100% heeft verbeterd.


In Nederland bieden ongeveer 8.500 commerciële opleidingsinstituten talloze maatwerk- en open opleidingen aan. Enkele duizenden organisaties richten zich daarnaast op organisatieadvies en coaching. Voor veel opleidingsfunctionarissen vormt dit grote aanbod een onoverzichtelijke en, in kwalitatieve zin, ondoorgrondelijke ‘brei’.



Tenminste 80% Om beter zicht te bieden op de kwaliteit van deze instituten onderzoekt Cedeo de klanttevredenheid bij opdrachtgevers. Als tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ is én als het instituut voldoet aan de basiscriteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid, komt het in aanmerking voor Cedeo-erkenning. Op dit moment zijn 800 instituten met zo’n erkenning in het Cedeo-bestand opgenomen.

Maatwerktrainingen
In haar rapport stelt Cedeo dat alle opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn over de dienstverlening van ISA Training & Coaching: ‘Mede op basis van de gerichte zorg voor kwaliteit, het uitstekende resultaat van het klanttevredenheidsonderzoek, zoals een 100% klanttevredenheidsscore, en de verstrekte informatie, vindt Cedeo de continuïteit voor de komende periode gewaarborgd.’ Opdrachtgevers stellen dat ISA Training & Coaching prima maatwerk levert en roemen onder andere de inhoud van de trainingen, de afstemming op de organisatie, de kwaliteit van de trainers, de branchekennis en de korte lijnen en flexibiliteit.  Ook geven opdrachtgevers aan dat een training van ISA tot de gewenste resultaten leidt voor hun organisatie.

Blijvend resultaat
ISA Training & Coaching werkt branchegericht en is actief in de marktsegmenten Automotive, Life Science, Financial, Industrial en ICT. Veelal betreft dit organisaties waar het product, de techniek of het proces (nog) teveel centraal staat. ISA Training & Coaching zorgt ervoor dat managers via hun team resultaten halen en dat medewerkers die klantcontact hebben, succesvol zijn in hun functie. ISA Training & Coaching gaat verder dan het geven van trainingen en werkt vanuit het unieke ISA-model ‘De 9 treden naar blijvend resultaat’. Dit  creëert randvoorwaarden voor borging en dus voor een blijvend resultaat.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Aangeklaagd door cliënt wegens een beroepsfout: wat nu?
reacties
Werknemers hoeven niet altijd bereikbaar te zijn (1) 
Werknemer vindt dat werkgever verantwoordelijk is voor werkgeluk (1) 
Foute kersttrui populair, maar niet op op de werkvloer (1) 
Kantoren en werkvormen veranderen radicaal (4) 
Wat mannelijke leiders moeten weten over het vrouwenbrein (1) 
Dat coachen is ook niet alles.  (2) 
India minder aantrekkelijk door krappe arbeidsmarkt (1) 
top10
Alle obstakels voor de digitale transformatie van tafel
Nieuwe blik op security nodig in hybride wereld
Vier tips om burnouts bij werknemers te herkennen
Klaar met ransomware? Check dan deze vijf best practices
Tekort aan vaardigheden beperkt financiële instellingen om doelstellingen te behalen
Wat de coronacrisis ons leert over het managen van mental health
Cisco publiceert eerste wereldwijde Hybrid Work Index
Bedrijven hebben behoefte aan ondersteuning bij uitvoering wet ingroeiquotum en streefcijfers
Werkenden willen zelf kunnen bepalen wel of niet naar kantoor te gaan
Samenwerking CIO-CFO stimuleert bedrijfstransformatie
meer top 10