zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Een nieuwe Business Club voor de regio Amsterdam en Haarlem

15 mei 2014 - De IDBO Business Club zoekt leden die inspirerend zijn en net als wij hun kennis en vaardigheden willen vergroten. Het moet een groep van leden worden die enthousiast de markt willen bewerken om meer groei in omzet en kennis te realiseren.
 


Waarom een nieuwe Business Club? Paul Avontuur en Ernst Pietersen, de eigenaren van IDBO bezoeken al vele jaren diverse Netwerk- en Business Clubs. Niets verkeerd aan en ze hebben het meestal naar hun zin. Interessante mensen en met wisselend succes sparren met elkaar en soms gebruik maken van elkaars netwerk. De verschillen tussen de onderlinge Netwerk – en Business Clubs zijn niet erg groot. Van het wekelijks bij elkaar komen met leads voor je collega clubleden tot het maandelijkse bij elkaar komen om te speed daten en te borrelen. Allemaal bieden ze wel wat.


 
Wat zij echter missen is een echte drive van de meeste leden om de markt te veroveren.  
 
Omdat zo’n Business- of Netwerkclub niet bestaat willen zij in september 2014 zelf starten met een Business Club. Ze bieden aan de leden van de IDBO Business Club weinig gezelligheid. Wat ze wel bieden is gedrevenheid, kennis en vaardigheden om met z’n allen te groeien in omzet.  
 
De IDBO Business Club ondersteunt de leden met specialisten op het gebied van sales. Dit doet ze door middel van trainingen en workshops en natuurlijk met een aantal Netwerkbijeenkomsten per jaar. Iedereen die de motivatie heeft om er voor te gaan en meer omzet wil scoren is welkom als lid. Zij biedt geen exclusiviteit aan branches.
 
De IDBO Business Club zoekt leden die inspirerend zijn en net als Avontuur en Pietersen hun kennis en vaardigheden willen vergroten. Het moet een groep van leden worden die enthousiast de markt willen bewerken om meer groei in omzet en kennis te realiseren.
 
Voor het eerste jaar hebben zij hiervoor alvast een programma samengesteld. Het is een uitgebreid programma waarbij zij toch in staat zijn om de maandelijkse contributie laag te houden. Het is voor IDBO geen verdienmodel. Wat zij er vooral graag voor terugzien is een enthousiaste groep leden die net als hen energie krijgen om meer omzet te scoren. 
 
Bent u geïnteresseerd? Dan kunt u nu een optie op het lidmaatschap nemen, het verplicht u tot niets. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van onze business-clubactiviteiten en u bepaalt zelf of u wilt instappen of niet. We willen in september 2014 starten met minimaal 25 deelnemers. Uiteindelijk willen we groeien naar een club van 100 inspirerende en enthousiaste leden. Kijk voor meer informatie op: http://www.idbogroep.nl/business-club  
 
Meer informatie is te vinden in deze pdf.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Juiste telefoon voor zakelijke doeleinden: iPhone imponeert!
Gebruik van Easy Up tenten tijdens beurzen: zo creëer je een opvallende beursstand!
reacties
Twintig procent werkzoekenden bereid te verhuizen voor nieuwe baan (1) 
De perfecte manager bestaat niet, maar zo komt u heel dichtbij (1) 
Corona dwingt tot versneld digitaliseren (1) 
Racisme en exclusie in Nederlandse advertenties (2) 
Maximaal zes mensen in een vakantiewoning reden voor annuleren (1) 
Bijna één op de tien werknemers voert hobby uit tijdens thuiswerken  (1) 
76 procent van de studenten werkt door coronacrisis in een andere sector (1) 
top10
Corona dwingt tot versneld digitaliseren
Racisme en exclusie in Nederlandse advertenties
Nederlandse pensioenstelsel voor derde jaar op rij beste ter wereld
Werknemersgeluk: bied flexibele verloning aan
De perfecte manager bestaat niet, maar zo komt u heel dichtbij
Wat heeft de Noordpool met onze toekomst van leven en werken te maken?
CIO’s ervaren druk van digitale transformatie en cloudcomplexiteit
De coronasituatie heeft ook effect op de relatiegeschenkensector
Vijf tips voor managers om corona-burnouts te voorkomen
Waardering tonen belangrijkste voor werkgeluk jongeren
meer top 10