zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Connecties maken met mogelijke nieuwe klanten

17 februari 2022 - Als je een eigen bedrijf hebt dan is het heel erg belangrijk dat je nieuwe klanten werft voor je bedrijf. Zoals je misschien al bekend is zijn de eerste paar minuten dat je iemand ontmoet al tekenend voor het beeld wat je bij hen achterlaat, daarom wil je natuurlijk een goede eerste indruk maken bij mogelijke nieuwe klanten of zakelijke partners. Het opbouwen van connecties en het onderhouden van contact met verschillende mensen is heel erg belangrijk, je wilt dit dan natuurlijk ook goed doen. Wil je meer weten over hoe je op de juiste manier connecties maakt met mogelijke nieuwe klanten? Lees hieronder dan snel verder voor meer informatie.
 

Het maken van een connecties


et maken van connecties met mogelijke nieuwe klanten is van groot belang voor het uitbreiden en bekend maken van je bedrijf. Je wilt dat veel mensen kennis maken met je bedrijf en op die manier ook je bedrijf onthouden. Deze connecties kan je online maken door op te vallen met jouw platform of website, maar ook kan je deze connecties nog altijd maken wanneer je mensen ontmoet. Het is dan natuurlijk van belang dat je een goede indruk achter laat bij deze mensen.

Het creëren van een band
Het creëren van een hechte band met je klanten is van groot belang als je wilt dat jouw klanten een connectie voelen met je bedrijf. Het meest belangrijke is dan ook niet het binnenhalen van nieuwe klanten maar het onderhouden van je connectie met hen. Zo kan je namelijk ervoor zorgen dat je klanten loyaal worden aan je bedrijf en ook regelmatig terug keren. Dit is heel erg waardevol.

Laat een goede indruk achter
anneer je nieuwe klanten ontmoet dan wil je natuurlijk een goede indruk bij hen achterlaten. Zorg er dus voor dat je er representatief uit ziet en ook dat je altijd klaar bent om alle vragen van de mogelijke nieuwe klanten te beantwoorden. Ook wil je natuurlijk dat je klanten je gemakkelijk kunnen vinden en bereiken na jullie ontmoeting, het is dan ook handig om visitekaartjes uit te delen aan nieuwe klanten. Je kan visitekaartjes bestellen en ontwerpen, zorg dat alle belangrijke informatie hierop staat vermeld. Zoals je naam, de naam van je bedrijf en een manier om contact met je te zoeken zoals een e-mail of een telefoonnummer. Zo kan je klant je op een makkelijke manier opnieuw benaderen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Welke rechten heb je bij een arbeidsconflict?
reacties
Zeven tips voor het omgaan met klagende medewerkers (3) 
Timemanagement is eigenlijk grote onzin! (1) 
Citrix onderzoek toont verdeeldheid over werken op kantoor (1) 
Nederlanders willen vooral buiten kantoor kunnen werken (3) 
Drie eenvoudige tips tegen SIM-swapping (1) 
Nederlander bang voor misleidende online reviews (3) 
Werknemer wil fiets in arbeidsvoorwaardenpakket (1) 
top10
63 procent van de medewerkers voelt zich niet gehoord door de directie
Digitale dienstverlening Nederlandse overheid onvoldoende voor laagopgeleiden
Helft verwacht dat de economie komend half jaar alleen nog maar slechter wordt
Kwart Nederlanders wil meer rechten voor flexwerkers
De vijf opvallendste zomerklussen van jongeren
Eén op de drie tevreden werknemers overweegt andere baan
CIO worstelt met versnelling digitale transformatie
Het belang van IT-beveiliging is in de directiekamer doorgedrongen
91 procent kan zich in online gesprekken beter uitdrukken met emoji
Helft wil dit najaar vaker naar kantoor vanwege hoge energieprijzen
meer top 10