zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

De kracht van buitenreclame blijft bestaan

13 januari 2022 - Daarom werkt buitenreclame zo goed.Tegenwoordig lijkt het veel meer om online advertising te draaien, maar dit maakt andere vormen van reclame zoals buitenreclame zeker niet onbelangrijk. Buitenreclame zoals buitenreclame bij NPB media is een van de snelst groeiende vormen van reclame. En dat is niet zo vreemd. Dit is namelijk dé manier om de juiste doelgroep te bereiken als ze niet online zijn. In dit artikel vertellen wij je waarom buitenreclame zo goed werkt, waardoor je erachter zal komen dat het toch best handig is om te investeren in goede buitenreclame. Lees snel verder voor meer informatie over de diverse voordelen van buitenreclame.


Je hebt een groot bereik


Er is al veel onderzoek verricht op het gebied van buitenreclame, waaruit gebleken is dat het bereik hiervan zeer groot is. Buitenreclame, zoals buitenreclame in Den Haag, staat vaak op een strategische plek. Hierdoor zien zoveel mogelijk mensen de reclame.

Je brengt je boodschap beter over aan de doelgroep
Het voordeel van buitenreclame is dat je eenvoudig op verschillende factoren kunt inspelen. Zo kun je gemakkelijk een boodschap aan een bepaalde doelgroep laten zien door op een specifieke locatie te adverteren. Hierbij kun je denken aan adverteren langs de snelwegen, richting het industrieterrein, in bepaalde gemeenten, bij poppodia, enzovoort.

Heeft geen adblockers
Een reclamebord dat buiten geplaatst wordt, heeft als groot voordeel dat ze in de openlucht staan. Dit betekent dat consumenten niet om de reclame heen kunnen. Op internet is dit echter wel het geval. Vrijwel 20% van de consumenten beschikt over een adblocker op de smartphone of laptop, waardoor veel reclame niet meer wordt weergegeven. Dit betekent dat je online een grote groep mensen misloopt. Echter kun je deze mensen wel bereiken als je een reclamebord buiten plaatst. Buitenreclame vangt dus een groot deel op van wat je online misloopt.

Het is onderdeel van het straatbeeld
Buitenreclame is onderdeel van het straatbeeld en de oudste vorm van het maken van reclame die er gebruikt wordt. Zo maakten de Grieken en Romeinen ook al gebruik van buitenreclame en werd dit ingezet voor het aankondigen van evenementen en om hun diensten of koopwaar aan te prijzen. Buitenreclame is vrijwel niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. En doordat er praktisch geen richtlijnen voor zijn, heb je alle vrijheid om je boodschap vorm te geven zoals je zelf wilt. Dat maakt het investeren in buitenreclame zeker de moeite waard. 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: E-mail Marketing Automation Trends 2022
Wat kun je in 2022 verwachten op het gebied van e‑mail marketing automation? Welke trends en ontwikkelingen ziet Spotler? En welke thema’s moet je dit jaar in de gaten houden om zoveel mogelijk succes te behalen met je organisatie?
Download het white paper
Lees verder
Trend van eigen thuisbioscoop zet ook in 2022 door
reacties
Traditioneel kerstpakket populairste extra beloning  (1) 
Thuiswerkers klagen het meest over hoofdpijn, stijve nek en vermoeide ogen  (1) 
Bedrijven verwachten tweedeling kantoorwerkers en thuiswerkers (2) 
Laptop veel milieuvriendelijker dan desktop  (1) 
Om veerkrachtiger te zijn, moeten bedrijven zich op snelheid en schaal richten (1) 
25 procent meer omzet verwacht door face-to-face zakendoen (2) 
Agile werken: een fundamentele cultuurverandering (1) 
top10
De zes belangrijkste trends voor intelligente documentverwerking in 2022
Van Digital Twins tot afstandscontrole: dít zijn de visualisatietrends van 2022
Brede kijk op netwerksecurity dé uitdaging voor 2022
'Het nieuwe normaal is nu gewoon normaal'
Jongeren zijn extra kwetsbaar voor phishing
Drie manieren om betrokkenheid te creëren bij medewerkers op afstand
Bedrijven willen klantervaring verbeteren in huidige 'digital-first' wereld
Vijf tips voor veiligheidsbewustzijn
Twee op de vijf werkenden laat zich niet verleiden door tekenbonus bij zoektocht nieuwe baan
Deze acht innovatieve features brengt Zoom uit in 2022
meer top 10