zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

De kracht van buitenreclame blijft bestaan

13 januari 2022 - Daarom werkt buitenreclame zo goed.Tegenwoordig lijkt het veel meer om online advertising te draaien, maar dit maakt andere vormen van reclame zoals buitenreclame zeker niet onbelangrijk. Buitenreclame zoals buitenreclame bij NPB media is een van de snelst groeiende vormen van reclame. En dat is niet zo vreemd. Dit is namelijk dé manier om de juiste doelgroep te bereiken als ze niet online zijn. In dit artikel vertellen wij je waarom buitenreclame zo goed werkt, waardoor je erachter zal komen dat het toch best handig is om te investeren in goede buitenreclame. Lees snel verder voor meer informatie over de diverse voordelen van buitenreclame.


Je hebt een groot bereik


Er is al veel onderzoek verricht op het gebied van buitenreclame, waaruit gebleken is dat het bereik hiervan zeer groot is. Buitenreclame, zoals buitenreclame in Den Haag, staat vaak op een strategische plek. Hierdoor zien zoveel mogelijk mensen de reclame.

Je brengt je boodschap beter over aan de doelgroep
Het voordeel van buitenreclame is dat je eenvoudig op verschillende factoren kunt inspelen. Zo kun je gemakkelijk een boodschap aan een bepaalde doelgroep laten zien door op een specifieke locatie te adverteren. Hierbij kun je denken aan adverteren langs de snelwegen, richting het industrieterrein, in bepaalde gemeenten, bij poppodia, enzovoort.

Heeft geen adblockers
Een reclamebord dat buiten geplaatst wordt, heeft als groot voordeel dat ze in de openlucht staan. Dit betekent dat consumenten niet om de reclame heen kunnen. Op internet is dit echter wel het geval. Vrijwel 20% van de consumenten beschikt over een adblocker op de smartphone of laptop, waardoor veel reclame niet meer wordt weergegeven. Dit betekent dat je online een grote groep mensen misloopt. Echter kun je deze mensen wel bereiken als je een reclamebord buiten plaatst. Buitenreclame vangt dus een groot deel op van wat je online misloopt.

Het is onderdeel van het straatbeeld
Buitenreclame is onderdeel van het straatbeeld en de oudste vorm van het maken van reclame die er gebruikt wordt. Zo maakten de Grieken en Romeinen ook al gebruik van buitenreclame en werd dit ingezet voor het aankondigen van evenementen en om hun diensten of koopwaar aan te prijzen. Buitenreclame is vrijwel niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. En doordat er praktisch geen richtlijnen voor zijn, heb je alle vrijheid om je boodschap vorm te geven zoals je zelf wilt. Dat maakt het investeren in buitenreclame zeker de moeite waard. 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Tips om je workforce te managen
reacties
Bijna de helft van de Nederlanders zet vakantiegeld op spaarrekening (2) 
Hoe zorg je ervoor dat werknemers cybersecurity serieus nemen? (1) 
Een beter salaris trekt Nederlander over de streep om een carrièreswitch naar de zorg te maken (1) 
Nederland is koploper flexibel werken (1) 
Zes competenties bij veerkracht (1) 
Stijgende energieprijzen en inflatie leiden tot ernstige problemen met onbetaalde energiefacturen (1) 
Bestaan er geen talent-gerichte leiders en organisaties meer? (6) 
top10
Groeiende vertrouwenskloof in vaardigheden tussen werkgevers en werknemers
Dit zijn de beste werkgevers van Nederland
Nederland hybride werkland: een derde weigert fulltime kantoorbaan
Mensen spelen grote rol in de toekomst van B2B e-commerce
Emissievrij bouwen en bezorgen binnen de stad
Vraag naar netwerkmanagers blijft heel groot
Kwart managers wil zakelijker worden
'Cyberveiligheid moet in handen zijn van de overheid'
IT-leiders moeten hun teams bijscholen om meer waarde uit data te halen
Hoe wordt jouw organisatie een digitale winnaar?
meer top 10